EN SALIG BLANDNING.

.
vädret är en enda stor överraskning varje dag.
inte kan man lita på att morgonvädret håller i sig. här måste man vara förberedd på att alla sorrters väder. regnställ, paraly, solglasögon, kängor, låga converse. det blir en enda salig blandning. men i slutet av dagen har det alla fall varit varmt väder med lite vind.
.
efter en lång dag fylld med tråkigheter förgylldes tiden som fanns kvar av min kära vän olivia. så underbart. men så konstigt att jag inte kommer träffa på en månad och en massa andra godingar till vänner.
.
har förresten fått lite frågor angående mig själv ovh mitt liv. så jag tänkte besvara de och fylla ett inlägg med det imorgon då jag hinner.
.
translate: the weather is always a surprise. and has been the last few days.  you slways has to be prepared for the worst and the best weather you can imagine. pouring rain and storm or warmth and the bright sun.
.
I have had a bad day today but I ended it with some amazing time with dearest Olivia. wonderful. always a pleasure.
but the weirdest thing is that I'm goning to be apart from this wonderful people at home, for a whole freakin month. unreal.
.
btw I've gotten some question about me as a person and my life, and I thought I would publish my answers tomorrow.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0