YOU should have asked the butcher for white CHOCOLATE

.
hela min familj är av en typ av esteter och vill gärna ha ett projekt att jobba med.
efter att vi i somras jobbat klart på vår stuga, oj vad vi slet. så blev vi väldans inspirerade till att göra vårat hus helt komplett. därför jobbar vi oss från rum till rum.
.
och härom kvällen fick jag och min syster ett ryck och gjorde om mitt rum helt och hållet. ni kära vänner som varit här innan vet ju vilken skillnad det blivit.
jag är för en gångs skull helt nöjd me mitt rum, väntar bara på att min nya säng ska anlända (för tidig julklapp), sen är det komplett. det känns mycket mer ombonat och hemtrevligt, och sängen är precis så mjuk som den verkar - frestande hoppfärdig.
.
.
..
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad fint det är! så vill jag också ha mitt rum! men har du inget skrivbord?

2011-11-03 @ 23:47:35
URL: http://juliajornbo.blogg.se/
Postat av: Olivia

det blev ju HUUUR BRA SOM HELST juuue!!

2011-11-07 @ 12:56:51
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0