the details of your INCOMPETENCE do not interest me.

.
.
.
.
idag blir det till att packa inför kommande resa på fredag morgon. sedan ska jag städa huset så det blir lite rent runt omkring mig, men efter det är det slut på tråkigheter och ska istället fara mot min pojkes bo och vila ut.
.
igår hade jag dessutom en riktigt bra dag. spenderade tid med min kära vän sofie och vi hittade på lite roligheter som ni får se senare och sedan åkte jag hem och firade min systers födelsedag hela kvällen, mysigt.
.
.
.
blusen är lånad av amanda och omtyckt av mig. byxorna har jag faktiskt haft turen att FÅ  av min andra vän emma. och skorna vet ni är från dna.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Coolast

HA DET BÄST MIN COOLASTE!!! <3

2011-11-02 @ 11:27:35
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: amanda

så snigga jeaaaaans!!

2011-11-02 @ 15:26:36
URL: http://afuckinunicorn.webblogg.se/
Postat av: Linne

Vart kommer blusen ifrån??? :)

2011-11-04 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0