what would you be without your fairytale

.
.
.
.
det är lov och ledigheten pirrar ända ut i fingertopparna.
jag har en tendens till att aldrig hålla mig hemma på loven, kan inte komma ihåg ett enda då jag faktiskt bara varit hemma i staden och tagit det lugnt, förutom kanske någon jul. men annars far jag och flänger.
.
bara första helgen har gått av lovveckan och jag har redan lyckats varit bosatt i fjällstugan med min kära familj, min pojke och lite släkt, hunnit bestiga en bergstopp, läst en halv bok (vilket för mig är otroligt), städat och bara njutit.
nu är jag tillbaka hemma och har med min syster lyckats möblera och göra om mitt rum helt och hållet. underbart.
och det bästa är att en hel vecka är kvar av lovet och en hel del kul väntar.
.
.
.
mysig tröja inhandlade jag för längesedan på second hand, den gulliga blomklänningen är amandas och skorna är second hand.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Manon

So many amazing pictures on your blog! Love your outfits and aww the lightning in the pictures is always so pretty.

2011-11-01 @ 20:25:17
URL: http://instantflowers.blogspot.com/
Postat av: Dagensblogg

Hej! Jag tycker att du har en jätte charmig blogg! Och jag undrar om jag skulle kunna få skriva om dig i min nyöppnade blogg där jag ska skriva om bloggar? (: Vore toppen!

2012-01-20 @ 12:34:41
URL: http://dagensfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0