I hear THIS and I wanna hear THIS

.
.
idag har varit en lite konstig dag. dels för att jag har varit så virrig och trött men också för att jag idag helt från ingenstans har välkomnat in en ny kamera i min samling. en gammal skönhet, en M-I-N-O-L-T-A-kamera.
hur förvånansvärt det en må låta så var det en gåva från min gulliga lärare. hon tyckte inte den kom till användning hemma och den bara låg och skräpade. Så eftersom att hon visste foto är ett stort intresse hos mig så fick jag äran att ärva hennes gamla Minolta. med gammal film och framkallning. som jag längtat och eftersökt en sådan.
.
we make such a great team, me and my new friend Minolta.
.
.
.
.
halsduk kommer från monki. jackan och väskan är second hand. skorna inskaffade jag från DNA. den vita skjortan är från vila och klänningen från monki.
.
vad gillar ni min nya jacka då? en till höst/vinterjacka som blir välanvänd. varm och mysig precis som det ska vara.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Amanda (you know who)

hhahahaha cornelia, rubriken är den bästa någonsin ju!

2011-10-26 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0