WELL SPENDED ON MY BRAND-NEW LOVE.

.
tänkte mest bara DELA MED MIG AV att jag bara här om dagen införskaffade en ny kamera.
jag ha länge tänkt ersätta min Nikon d60 med något bättre och mer avancerat så jag skulle få något nytt att exprimentera med och utveckla mina kunskaper.
så nu befinner sig en helt ny Nikon d90 hemma hos mig. en helt underbar känsla att hålla i en ny kamera och upptäcka den. kärlek vid första ögonkastet, vi passar som handen i handsken, som myran under barret och klänningen på galjen. det vill säga: mycket bra.
.
translate: just a few days ago I spended some saved money on a new and lovely camera. I've replaced my Nikon d60 with a brand-new Nikon d90, and it is love at first sight. well spended money I say.
.
for those who wonders: NO it is not the camera in the picture above.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0