Tea Should Only Be Drunk In A Library

.
.
.
.
These photos are styled and edited by me, but taken by Jonas. I came up with this photo session this summer when we were on vacation at the little swedish island Gotland. We and the rest of my family got the great opportunity to live in this amazing huge limestone house, which is where these pictures take place. The house is very old and antiqued, in a good way, and has lots of interesting corners and small spaces. This room right here is one of them, a small library with a piano - perfect for a cup of tea. 

Kommentarer
Postat av: Dorothea

coola bilder :) gillar hur du redigerat dom!

2013-10-03 @ 18:15:13
URL: http://www.dorotheaschander.blogg.se
Postat av: ANGELINA

Men sluta, så häftiga bilder!! Ditt hår är ju helt underbart

2013-10-03 @ 18:40:53
URL: http://angelinaem.blogg.se/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygga bilder!

2013-10-03 @ 19:47:29
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Alice

Hej! Har läst din trevliga blogg ganska länge nu och förundras nästan alltid över hur du lyckas skapa inspirerande klädkrationer och i princip varje inlägg.

Jag bor i stad där de flesta köper sina kläder i samma butiker, vilket ju leder till att de flesta ser likadana ut. Ofta när jag fösöker "sticka ut" med mina kläder känns det som om jag i t.ex. i matsalen får 1000 blickar på mig, något som känns ganska påfrestande.
Kanske är det inte så konstigt egentligen, för jag vill ju sticka ut. Samtidigt tycker jag inte det ska det inte behöva kännas påfrestande

Brukar du uppleva samma situation?

Svar: Hej Alice!
Otroligt ledsen för alldeles för sent svar, har inte riktigt haft tid att greja med bloggen på sistone.. Men först och främst vill jag säga stort tack för väldigt fina ord! Sen så kan jag säga att jag känner igen mig extremt väl i situationen du berättar om. Tyvärr så tror jag inte att det är något du kommer kunna komma ifrån, att folk tittar, av egen erfarenhet. För även om du bor i en stor stad, som exempelvis New York, där de allra flesta är modeintresserade och sticker ut på alla möjliga vis, så kommer folk att titta. Det är så vi fungerar, men det man ska påminna sig själv om är att de allra flesta gångerna så kollar människor för att de är imponerade eller tycker att det är snyggt det man bär. För allt för ofta är man säker på att människor stirrar för att de tycker illa om det man gör eller bär, men oftast är det inte så. Även om någon skule ha illa tankar, så brukar jag bara vända det och ta det som en extra energidos till att fortsätta överrraska och vara ännu mer idérik och kreativ! Så Heja heja!
corneliahelleday.blogg.se

2013-10-03 @ 23:30:10
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

Supersnyggt och coolt!

<3 Jennie

2013-10-04 @ 18:23:31
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: lovisa

älskar detta. ÄLSKAR.

2013-10-06 @ 21:24:50
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0