ÄLSKAR. ÄLSKAR INTE.

.
JA. Då var det en ny dag att börja leva för. jag vaknade rätt så tidigt idag. Och det är för att på lagret så steg man upp senast åtta varje morgon och skullle vara i säng elva så det blir en liten omställning tilll ens vanliga tider. Men då hinner jag alla fall göra lite mer idag än om jag hade vaknt typ tolv. HEHE.
.
Nu ska jag alla fall äta någon form av frukost och sedan påbörja min klänning.
.
HEHE. Med tanke på bilden ovan. kommer ni ihåg när man var liten. Då man tog en blomma och drog bort dess små blad och för varje blad sa man, "älskar" "älskar inte" och så tänkte man på någon man var kär i typ. HAHA. O)ch sen så trodde man typ blint på det slutgiltiga svaret vare sig det var "älskar" eller "älskar inte". För man hade som inget annat att gå på. Söt man var asså. Tänk vad enkelt livet skulle vara om alla svar bara hängde på blombladen.
Men det är som tur att det inte är så för då skulle allting alltid vara antingen eller. IOch så är det ju verkligen inte. I sverige ska ju allt vara lite mitt emellen. Lite sådär lagomt.
.
tack ochh hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0