FLICKA I NÖD.

.
BEHÖVER LITE RÅD OCH ÅSIKTER UTIFRÅN. bort från mitt perspektiv. ni kanske såg bilderna och läste om skorna ovan. de som jag fick i julklapp som är beställda från urban outfitters. nu är det så här för er som inte uppfattade det tidigare. att de är för små och jag måste skicka tillbaka de. antingen för att få pengarna tillbaka. byta till större storlek eller byta till ett par andra skor. jag vet inte riktigt hur jag ska göra. jag tycker verkligen om skorna. men de är ju kanske inte de mest relevanta i den här årstiden. hade tänkt ha de på nyår och julafton. men nu är jul förbi och jag hinner inte få ett par nya innan nyår. så det känns lite halvtjobbigt. men men.
hur som helst så vet jag inte hur jag ska göra.
.
vad tycker ni? ska jag leta efter ett par mer relevanta skor som täcker foten lite mer. så här på vintern. eller ska jag bara skicka efter en större storlek?
snälla hjälp mig. ni vet säkert hur det är med beslutsångest. så.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

jag tycker du ska behålla dom. jag menar TÄNK I SOMMAR. och alltså HITTA tillfällen att använda dom. du köpte dom ju för att du BLEV KÄR I DOM. kom igen.

2010-12-27 @ 20:28:46
Postat av: kristina

jag håller med kommentaren ovan! de är assnygga! (och tillfällen kommer ju alltid..) :)

2010-12-27 @ 21:13:59
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0