HADE HELLRE STANNAT I DRÖMMEN.

.
EN DAG AV INTE MÅNGA SPECIELLT INTRESSANTA HÄNDELSER.
kan ju berätta att jag har suttit och lyssnat på en föreläsning om ANATOMI i FYRA hela trötta timmar.
FYRA timmar.. det mina vänner är mer än en halv skoldag, inte att leka med. så ruggigt uttråkad man blir. eller de flesta tyckte det var intressant och det kunde jag också tycka på vissa detaljer och kanter, men i helhet så var det sjukt tråkigt. jag klarar verkligen inte av att sitta på en hård trästol och lyssna på en och samma tråkiga röst i mer än en timme. jag får panik. visst hade vi tio minutersraster lite då och då. men ändå. helt seriöst. jag somnade på bänken och hann till och med börja drömma. vet inte vad jag drömde om men jag vet att jag hellre hade stannat i drömmen än att komma tillbaka til verkligheten i den stunden.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

i just dont get it, how can you be so freakin snygg all the time? alltså kan jag bara få dina kläder. ditt hår. allt. aaah.

2010-12-09 @ 04:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0