SPRITT SPRÅNGANDE NAKEN.

.
NÄR MAN KÄNNER SIG SOM MEST OFRÄSCH OCH ÄCKLIG. när gärna inte vill synas offentligt. det är på morgonen. de första minuterna när du vaknar. då är jag inte så pepp på att träffa folk. då vill jag helst bara sitta hemma och förbli äcklig och skita i hur jag ser ut, ellergå och fräscha upp mig ordentligt. idag var en sådan gång då jag helst bara ville vara osynlig för omvärlden.
men egentligen varför ska man gömma sig. vem har sagt att det är nödvändigt. det är det inte. så här är jag skapad och det borde jag vara stolt över. jag menar man är ju vacker som man är annars skulle man ju inte vara skapad så.
därför får ni se mig helt clean i ansiktet. känner mig lite naken. spritt språngande naken. men. this is me. live with it.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Men du, Cornelia, vad söt du är! <3 Du borde gå naturlig oftare!

Helt rätt som du säger, man ska vara stolt som man är ;)

2010-12-27 @ 15:39:26
Postat av: Amanda

men du är ju lika underbart fin för det!

2010-12-27 @ 15:42:24
Postat av: Sanna

Hej! Du har en as rolig blogg så nu har jag lagt till dig på bloglovin, hoppas du uppdaterar ofta för jag älskar dina inlägg.

2010-12-27 @ 18:31:10
URL: http://www.saanna.devote.se
Postat av: juliaaaaaaa

SÅ VACKER.

2010-12-27 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0