I STADEN VÄXER INGA BLOMMOR.

.
Nu har jag kommit hem från sofie. När jag kom innanför dörren så var mina skor dyngsura. VARFÖR då? JO. det regnar ju ute så här på sommaren. Inget konstigt alls. nä för det är ju den svenska sommaren. nä men. Just i idag när jag skulle ta mig ur huset efter några dagar spenderade hemma så regnar det. Inte så jätteskojigt. Kan det inte bara snälla bli sommar nu på riktigt. Jag blir så besviken på sommaren om den ska fortsätta så här. Men jag klarade mig rätt bra ändå. Och jag blev snabbt uppmuntrad när jag kom till Sofie för hon hade varit den gulligaste i världen och gjort BLÅBÄRSPLÄTTAR. Himmel säger jag bara. Så himmelskt gott.
.
.

Vid klockan ett var det dags att åka hem. Då hade jag redan fått tre akutdesperata sms from my dear sister. Hon bönade och bad att jag skulle komma och rädda henne från kylan. För hon jobbar nämligen med att sälja jordgubbar i sommar och då sitter man ute hela tiden och eftersom att denna sommar tycker det är så kul att ändra väder stup i kvarten så blir det bara bajs av alltihopa. Hon satt alltså helt blöt och frusen nere vid konsum och ville att jag skulle komma och lämna lite regn- och vinterkläder åt henne så hon skulle slippa dö. MEN. Jag var ju långt borta hos Sofie så det blev ju lite svårt att bli hjälte för sekunden. Men så fort det var dags att åka så skyndade jag mig så myckert som bara möjligt. Det gick ju inte jättebra kanske eftersom att jag åkte buss. Och då är det ju busschauffören som bestämmer. AJDÅ DÄR SPRACK DET. SÅ. därför så var jag inte hemma förän klockan två och då var det ändå bara en timme kvar till Julia slutade. Så det kändes lite onödigt att cykla dit och sen hem igen. För jag är inte den snabbaste cyklisten om man säger så. Men nu är hon hemma och vi ska mysa MYSA.
.
tack och hej leverpastej.
.
Veronica Maggio – I staden växer inga blommor

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

DET HÄR ÄR MIN SYSTER!!!!!! guuuuud vad snygg du ÄR cornelia!!!!!!!

2010-06-15 @ 16:44:58
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0