PRINSESSOR.


.
DEN VIKTIGASTE DAGEN I HENNES LIV.
Ja då var det äntligen dags för det efterlängtade bröllopet. Viktoria Bernadotte ska denna dagen. DEN nittonde juni. Gifta sig och börja leva ett liv tillsammans med Daniel Westling. En vanlig kille som äger ett gym ska gifta sig med själva Prinsessan. Ganska så coolt. Tänk att komma in i kungafamiljen utifrån. En bland alla andra. Visst är kungafamiljen också helt vanliga personer men det är ju ändå skillnad.
Nu är alla gäster till bröllopet på väg in i kyrkan i sina bedårande klänningar och kostymer. Detta ska verkligen bli spännande att se.
Jag taggar sjukt mycket att se hur Viktoria ser ut. Hennes klänning, håret och allt. Man tycker ju att den borde vara väldigt specig och gudomligt vacker. COOLT. Det enda jag vet är att släpet på klänningen ska vara fem meter långt och bara det är ju helt SICK. Men säkert sjukt fint.
Sen så ska tydligen bröllopstårtan vara tre meter hög. Man kan ju säga att det är en lite störe tårta än vad jag har ätit idag. Jag hade bara en våning och hennes tårta lär ju ha typ tusen. Om den nu har våningar den kanske bara är en hel stor tremeters-tårta. HEHE. vart ska man börja på tårtan liksom. Galet.
.
AJA. Det jag skulle säga med detta inlägg var egentligen bara ett enkelt GRATTIS till Viktoria och Daniel som gifter sig idag. SÅ grattis!
.
tack och hej leverpastej.
Laleh – Prinsessor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0