THE LOST GET FOUND.


.
JA. då har man varit på promenad med JULIA. Eller det blev inte mycket av en promenad för efter typ fem minuters vandring så stannade vi och satte oss på en kant vid vattnet. Där satt och låg vi och pratade medan vi kastade stenar i vattnet. Kallt men härligt. JUST därför att det var så länge sedan sist vi pratade ut hon och jag. Vi satt där i TVÅ och en halv timme och bara pratade på om allt och inget mellan himmel och jord. Man kan säga att det behövdes.
.
JAG fattar inte hur jag har klarat mig utan henne så länge. Visst hon har ju alltid funnits här men ändå inte. För vi har inte haft den kontakten som vi brukar så en "catch up" var vad vi behövde. NU har vi hittat varandra igen. DET känns så otroligt skönt. Som att en stor fet stan har fallit bort från mitt hjärta och jag kan andas igen. HÄJLP vad jag har saknat henne. Hon är verkligen den bästa systern man kan ha. FINNS ingen bättre. PÅ riktigt. Finns inte ord för henne. Jag ska sätta mig ner någon dag och skriva ett riktigt långt inlägg om henne. Men inte nu för jag är trött och hon och jag ska nu gå och se på Sex and the city. SÅ. Jag har inte tid.
Men kort och gott kan jag ju bara säga och klargöra för alla att hon  är bäst. OCH. Hon är den mest underbara förebilden. Hon kommer alltid vara min förebild och har alltid varit. Hon är den jag ser upp till. Och ingen och inget kan ändra på det.
Tänkte bara säga det.
.
tack och hej leverpastej.
Britt Nicole – The Lost Get Found

Kommentarer
Postat av: Linnéa

KAN du sluta skriva med STORA versaler i VISSA meningar. Du BETONAR fel saker även fast det kanske är något som är VIKTIGT i texten så blir det ett STÖRNINGSMOMENT.



Annars har du en grymt fin blogg och du är troligt söt:)

2010-06-16 @ 10:38:52
Postat av: JULIAAAA

åh cornelia. TACK.

2010-06-20 @ 22:10:03
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0