FÅNGA ÖGONBLICKET.

.
FICK EN FRÅGA om fågelbilderna. om jag har tagit de själv. och ett enkelt svra är att JA. jag tar alla bilder själv med min alldeles egna kamera (nikon D60 oftast med 18-55 mm). om det är på mig själv använder jag stativ och väldigt sällan händer det att andra tar helbilder, på mig själv, åt mig. så jag tar i stort sätt alla bilder själv. och om inte vilket händer sällan, så skriver jag det. vem det var som tog just de korten. så står det inget så är jag fotografen bakom bilderna.
tycker mer om att stå bakom än framför kameran. men det funkar framför också. men ja. ni förstår. ja tycker så mycket om att fotografera. att uttrycka något i bilder. fånga ett ögonblick på en skärm, en känsla. otroligt effektfullt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0