KAN DET VARA LÖSNINGEN TRO?

.
VAKNADE I MORSE ANNORLUNDA. jag vaknade och gikc upp direkt. var inte trött, eller jag gick upp ala fall. man är ju alltid lite trött. men nu fins det inget att klaga på en dag som denna.
är mycket piggare, blir mer motiverad att äta och att kämpa i skolan. hur hände detta.
jag lyckades igår. det vra så det hände. jag åkte hem, lagade mat, riktig mat och åt allt. sen gjorde ja ett so-arbete osm i princip är färdigt nu, medan mamma bakade knäck i bakgrunden. så nu ha ja invigt året för julgodis och redan vid åtta så låg jag i sängen. underbart. jag förstår inte hur jag klarade det, men en sak vet jag och det är att jag inte stressade. kan det vara lösningen tro?
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0