VÄNTAR FORTFARANDE PÅ DEN DAGEN.

.
DEN DAGEN DÅ JAG VARKNAR UPP PIGG VÄNTAR JAG FORTFARANDE PÅ. då jag faktiskt kan säga att jag helt fullt ut är pigg och inte trött. känns som att jag ha gått i ide. längtar tills det blir en vändning och släpper. trött på att inte orka saker. behöver energi.
just därför har jag bestämt mig för att verkligen göra något åt det. det börjar idag då tanken är att jag ska åka hem efter skolan och utan stress och ångest göra lite plugg som behövs. sen ska jag äta någon riktig mat för det är sjukt viktigt och det har inte riktigt min mage förstått än men jag ska nog få den på andra tankar. sedan tänker jag avsluta dagen med en dusch och sedan läggdags. och målet är att vakna upp lite mindre trött än vanligt imorgon.
.
får se hur det går. men ja ska sannerligen göra mitt bästa. och just därför så får nog bloggen lida lite.
men det är som sagt för att jag ska ladda batteriet lite och då kan jag sedan komma tillbaka och vara glad på riktigt.
.
tack och hej leverpastej.
.








Kommentarer
Postat av: Magnus

Du måste se Desperate Housewives också!

2010-11-22 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0