INGEN SOLDAT.

.
JAG ÄR INGEN SOLDAT. även om jag är sjuk och min förkylning tar kål på mig så lyckas jag inte stå still. jag fungerar inte då.
När man är i skolan och sjuk så är ju tanken att man ska ta det lugnt. men jag gör oftast inte det ändå. speciellt inte om man ska göra något fysiskt. då tycker jag inte om att sitta på sidan. jag är väldigt tävlingsinriktad av mig och är både dålig förlorare och dålig vinnare. jag försöker bättra mig på den fronten. man jag tycker verkligen inte om att förlora. och älskar att vinna pch skruter gärna om det. hehe. kan låta väldigt ego för vissa. men jag tror många är så innerst inne. det är bara det att jag väljer att erkänna det. för det är så jag är. dock kanske inte så stolt över det. men detb är en anna femma.
men hur som helst. är jag ju sjuk och idag hade vi teater på estetisk verksamhet och å lekte vi en lek då man springer ganska mycket. man är i lag och ska tävla såklart. jag hade bestämt mig för att inte springa utan typ stå och vakta det som motståndarlagert skulle ta. så att jag skulle slippa springa. Men jag kan inte hålla mig ifrån sånt. jag måste vara med. kan inte stå still. jag fungerar inte då. så hela tiden kom jg på mig själv springandes igen och igen. Vi vann kan ju bara berätta. hehhe. skoj var det.
dock så blev min förkylning inte direkt bättre. så sedan när det var dags för något som kallas midgårdsjoggen. Man joggar eller promenarar fem kilometer. hela skolan gör det. det är obligatoriskt. men jag var sjuk och ficxk lov att säga till min lärare att jag iknte kunde vara med. för då skulle det bli ännu värre. så jag åkte hem vid typ kvart över ett med bussen.
det var skönt men faktiskt ändå tråkigt på något sätt. för det var ändå fint väder och det kändes ändå lite jobbigt att behöva missa den här traditionen min skola har. men jag har ju två år till. så det är lugnt. (vad lite det låter när man säger att det är två år. hjälp.)
.
NÄR jag kom hem så gick jag direkt och la mig i en soffa och sov i hela två timmar. sjukt skönt och precis vad jag behövde. nu mår jag mycket bättre faktiskt och har nog tänkt att vara med på dansen på skolan imorrn.
.
så här såg jag ut idag. väldigtmysig kände jag mig. typ de skönaste byxorna. väldigt slappt. och på topp en skön halsduk som värmde. najs.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Ingen soldat
.






Kommentarer
Postat av: emma

sv: det var ju synd det.. jag brukar alltid gå och plocka tjocktröjor och typ gamla jeansskjortor där när jag inte vet vad jag ska ha på mig!

förresten, är gmailen din msn adress?, isf addar jag den:)

2010-09-02 @ 20:14:38
URL: http://liveit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla gumman, jag ser att du ser sjuk ut. Försök att tas det lite lungt så du blir bra snabbare. Älskar dig. kram fr mormor

2010-09-03 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0