DRUNKNAT I DIN KÄRLEK SOM FÖRUT.

.
sunny day at sunday morning. har idag spenderat min dag med att påminna min pojke om hur mycket jag älskar honom. hela dagen har varit så mysig. helt perfekt. den har till och med innehållit lite småtjafs. men. det är en del av kärleken också. och det har jag insett idag. för det där småtjafset tillhör vardagen i ett förhållande. man är inte alltid på samma sida och eniga om saker. men det är meningen att det ska vara så. kärleken är inte perfekt. den är blind och kan se förbi det där lilla och obetydliga och fokusera på det som faktiskt spelar roll. det är anledningen till varför jag facineras av kärleken.
.
tack och hej leverpastej.
R. Kelly – Lost In Your Love

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

SÅ HIMLA SNYGGT CORNELIA!!!!!!

2011-02-14 @ 04:52:32
Postat av: ellen

snygga!!!:P

2011-02-14 @ 16:55:43
URL: http://ellenstollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0