EN KORTARE VERSION.

.
DAGS FÖR EN KORTARE VERSION AV LOV. brukar kallas helg. men. jag väljer att kalla det lov eftersom det känns bättre och längre. och framförallt mer avslappnat. bara för att lura mig själv lite. skönt.
.
man kan ju undra hur två dagar i skolan kan kännas som en evighet. alla fall en vecka. jag känner ingen motivation till skolan.
det är inte direkt så att jag har haft någon glädje förut heller. men. det vore skönt om man ändå kunde vara lite taggad. visst alla fina människor man är omkring hela dagen. det är mysigt och så. men jag skulle behöva något mer. så man tycker något är intressans under dagen. att man inte bara är där för att man måste. för annars blir det ogiltig frånvaro och tillslut dras studiebidraget in.
en motivering tack.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAAAA

DET HÄR ÄR PROBABLY DEN VACKRASTE BILDEN PÅ DINA ÖGON JAG NÅGONSIN SETT.

2011-01-14 @ 03:14:02
Postat av: Mamsen

Instämmer, så vackert gumman!

2011-01-14 @ 09:40:23
Postat av: Olivia

VACKRA MÄNNISKAAAAAA

2011-01-14 @ 09:45:43
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0