LJUVLIGA STOPP.

.
VACKRA BILDER AV VACKRA LANDSKAP ÄR LJUVLIGT.
ibland glömmer man bort att kolla runt omkring sig. på allt vackert som omringar en.
ofta är man så inne i sitt eget att man inte minns miljön man står i.
jag är ofta väldigt disraherad. jag vet inte hur dte är med er. men jag fastnar lätt i det jag gör. ibland för att jag behöver tid eller för att jag inte orkar ta mig ur det.
men stannar man upp lite då och då. ones in a while. upptäcker man det runt omkring såg. det är som att gå och smsa och sedan kolla upp när man smsat klart. eller som att läsa en spännande bok och stänga den för att göra något annat.
i fjällen då man inte kunde göra annat än att stanna upp och bara se sig omkring så märker man fort det vackra och naturliga. som bergen. snön. månen. solskenet. himlen. kullarna.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0